Oferta

Ketogeniczna (NISKOWĘGLOWODANOWA)

Dieta ketogeniczna- niskowęglowodanowa była i jest istnym przełomem w odchudzaniu. Naturalnie organizm wykorzystuje węglowodany jako źródło energii. Niska podaż glukozy z pożywienia wymusza na nim wykorzystanie do tego celu tłuszczu zapasowego. Organizm zaczyna odtwarzać glukozę ze źródeł nie-cukrowych. Głównym założeniem jest restrykcyjne ograniczenie spożycia węglowodanów. Ich ilość mieści się w granicach 25-50g (5-10%) na dobę w zależności od przygotowanego jadłospisu. Procent dobowej energii z białka i węglowodanów w naszej diecie utrzymuje się na poziomie 25-30%, zaś energia z tłuszczy wynosi minimum 70%. Niepodważalną zaletą tej diety jest ograniczenie odczuwania głodu. Tłuszcz zawarty w pożywieniu syci i sprawia, że przy relatywnie niskiej kaloryczności diety nie mamy ochoty na sięganie po niezdrowe przekąski. Niski dzienny bilans kaloryczny sprzyja szybkiej utracie niechcianych kilogramów na wadze. Dieta ketogeniczna sprzyja niedoborom. Dlatego tak ważna jest odpowiednia ilość warzyw (nieznacznie owoców), które pokryją zapotrzebowanie na witaminy i minerały, a także błonnik niezbędny w codziennej diecie. Właściwy rozkład i stosunek kwasów tłuszczowych to kolejny kluczowy element tej diety, o który zadbaliśmy. Przed zakupem zalecamy kontakt z naszym konsultantem  w celu dobrania diety i odpowiedniej kaloryczności.

  • Dla Kogo?

    Dieta przeznaczona jest dla każdego, kto chce czuć się lekko i zdrowo. Jeśli chcemy zadbać o swoją sylwetkę i zrzucić parę kilogramów jest to jeden z najlepszych możliwych modeli żywienia.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Jajka faszerowane pastą z awokado i szczypiorkiem.  
    II  śniadanie: Krem z kalafiora z masłem orzechowym.  
    Obiad: Łosoś w sosie harissa.  
    Podwieczorek: Ciasteczka amarettini z kakaowym musem.    
    Kolacja: Sałatka z serem feta i sosem czosnkowo-ziołowym .  

Ketogeniczna (NISKOWĘGLOWODANOWA)

Dieta Hashimoto

Dodatkowa para rękawiczek i kawa zawodzą? Choroba Hashimoto, czyli autoimmunologiczne zapalenie tarczycy, to schorzenie prowadzące do stopniowego uszkadzania i upośledzania funkcjonowania tego gruczołu. Stanowi najczęstszą przyczynę niedoczynności tarczycy. Objawy obejmują m.in. wzrost masy ciała, zmniejszoną tolerancję na zimno, senność, rozdrażnienie, łamliwość paznokci, wypadanie włosów. W celu ich minimalizowania istotny jest właściwy sposób odżywiania się. Jeśli zastanawiasz się jak pomóc swojej tarczycy działać sprawnie i nie zakłócać Twojego dobrego samopoczucia, wybór tej diety będzie najlepszym.

  • Dla Kogo?

    Dla osób które chcą wspomóc żywieniowo układ immunologiczny, unikać produktów zaburzających syntezę hormonów tarczycy, minimalizować negatywne objawy i skutki choroby.

  • Przykładowe Menu

    I ŚNIADANIE: WYTRAWNY NALEŚNIK GRYCZANY Z ŁOSOSIEM I WARZYWAMI II ŚNIADANIE: PUDDING CHIA NA MLEKU ROŚLINNYM Z MALINAMI I ORZECHAMI WŁOSKIMI OBIAD: BURGER Z KURCZAKA W SOSIE ŚLIWKOWYM Z BRĄZOWYM RYŻEM + SURÓWKA Z MARCHWI I POMARAŃCZY PODWIECZOREK: ZUPA KREM SZPINAKOWO-CUKINIOWA Z PRAŻONĄ CIECIORKĄ KOLACJA: PAPRYKA FASZEROWANA QUINOA, SZYNKĄ Z INDYKA I SUSZONYMI POMIDORAMI

Dieta Hashimoto

Dieta Zbilansowana

Dieta zbilansowana zastąpiła u nas dietę tradycyjną.  Stworzyliśmy ją na nowo, zgodnie z systemem żywienia o niskim ładunku glikemicznym i zadbaliśmy o ograniczenie ilości glutenu i laktozy. Dieta zbilansowana bogata jest w warzywa i owoce, chude mięso oraz pełnoziarniste produkty czyli wszystko to, co zapewni nam witalność. Menu jest stworzone tak żeby codziennie zaskakiwać przepisami kuchni całego świata. Wykorzystuje produkty o niskiej gęstości energetycznej, które charakteryzują się małą kalorycznością w przeliczeniu na ich masę, a jednocześnie dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dieta wskazana w przypadku cukrzycy, insulinooporności czy poprawy profilu lipidowego. Przy dobraniu odpowiedniej kaloryczności pomoże nam smacznie i zdrowo zrzucić zbędne kilogramy bez nadmiernych wyrzeczeń.

  • Dla Kogo?

    Nie masz czasu gotować pełnowartościowych posiłków i jesz nieregularnie? Masz problemy z poziomem cukru we krwi? Doskwiera Ci wysoki cholesterol? Musisz zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Ta dieta jest dla Ciebie! Odpowiednio zbilansowany jadłospis pozwoli nabyć Ci odpowiednie nawyki żywieniowe, dzięki czemu unikniesz problemów z nadmierną masą ciała. Dieta składa się z 5-ciu zbilansowanych posiłków z codzienną dostawą pod drzwi dla osób, którzy chcą osiągnąć pożądane efekty, utrzymać zdrowie i doskonałą sylwetkę bez konieczności rezygnowania z jedzenia smacznych potraw.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Frittata ze szczypiorkiem, oliwkami i pełnozarnistą focaccią  
    II  śniadanie: Afrykańska zupa z fistaszków  
      Obiad: Indyk w czerwonym curry z pieczoną papryką i ryżem brązowym  
    Podwieczorek: Ciasto z białej fasoli z owocami i orzechami    
    Kolacja: Bakłażan faszerowany komosą w pesto z mozzarellą  

Dieta Zbilansowana

Catering Wegetariański

Uwielbiamy warzywa, owoce i nabiał – to, co wegetarianie lubią najbardziej. Wiemy doskonale, że można z nich przyrządzić wyjątkowo smaczne, bogate w różnorodne aromaty i wartościowe potrawy. Takie, które zapewnią Ci dobre samopoczucie oraz dostarczą wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych. Wegetariańskie posiłki zawierają niższy poziom nasyconych tłuszczów i, co za tym idzie – cholesterolu, a z drugiej strony – więcej błonnika, magnezu, potasu, kwasu foliowego czy antyoksydantów. Przekonaj się, że catering wegetariański może oznaczać pełnię smaków i prawdziwą kulinarną przygodę – zdrowo i wygodnie! Oczywiście pod warunkiem, że Twoje jedzenie będzie przygotowane tak, by zachowało zdrowy bilans w każdej sytuacji.

  • Dla Kogo?

    Nie jesz mięsa? Twój jadłospis składa się przede wszystkim z warzyw, owoców oraz produktów mlecznych. Pamiętaj, że dieta wegetariańska wymaga odpowiedniego zbilansowania – tak, by czerpać niezbędne składniki odżywcze. Chcesz, by Twoje wegetariańskie posiłki były zdrowe i smaczne? Nie masz czasu, by samodzielnie poszukiwać najlepszych składników do ich przygotowania? Wybierasz zdrową, bogatą dietę, ale bez wysiłku? Nasz catering wegetariański jest odpowiedzią na wszystkie Twoje potrzeby. Zaufaj mu i odkryj zupełnie nowy wymiar jedzenia dla jaroszy!  

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Placuszki owsiane z bananem.
    II śniadanie: Pomidorowy hummus z pieczywem.
    Obiad: Cukinia faszerowana pieczarkami i serem blue.
    Podwieczorek: Sałatka ze szpinaku z cheddarem i migdałami.
    Kolacja: Mus z fasoli i awokado, chlebek.

Catering Wegetariański

Dieta Sport

Sportowiec prowadzi intensywny tryb życia. Potrzebuje posiłków z odpowiednimi proporcjami białka, tłuszczów oraz węglowodanów – tak, by organizm był w stanie budować masę mięśniową i regenerować się po wyczerpującym cyklu treningowym. Sportowe posiłki mają w sobie więcej białka zwierzęcego oraz węglowodanów złożonych. To dzięki tym składnikom, zachowujesz siłę i możesz zbudować mięśnie, a Twój trening przynosi efekty, jakich byś oczekiwał. Jak wygląda catering dla sportowców w Victory Diet? Z Victory Diet utrzymanie zdrowej, dobrze zbilansowanej diety sportowej jest bajecznie proste. Dlaczego? Ponieważ to my przejmujemy kontrolę nad tym, co jesz. Nie musisz poświęcać długich godzin na poszukiwanie odpowiednich składników. Wspólnie z naszym dietetykiem ustalasz, jakie jest Twoje zapotrzebowanie kaloryczne – pod uwagę bierzemy intensywność Twojego treningu, Twoje cele, obecny stan zdrowia, sylwetkę czy płeć. Nasi eksperci dietetyczni i kulinarni przyrządzają zestaw posiłków na cały dzień, zgodnie z Twoimi potrzebami dietetycznymi i sportowymi, Jedzenie dociera do Ciebie każdego ranka – otrzymujesz komplet pięciu dań, których przygotowanie do spożycia zajmie kilka chwil.    

  • Dla Kogo?

    Intensywnie trenujesz? Budujesz formę i/ lub atletyczną sylwetkę? Potrzeba Ci dużo energii podczas kolejnych serii ćwiczeń oraz odpowiednich składników odżywczych – tak, by Twoje ciało pracowało tak, jak powinno? Jeśli tak, potrzebujesz właściwej, zdrowo zbilansowanej diety. Nie ryzykuj i postaw na profesjonalny catering dla sportowców. Z Victory Diet- sukcesy na polu sportowym są bliżej niż myślisz.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Ziołowy omlet ze szpinakiem i pomidorkami koktajlowymi.
    II śniadanie: Baton białkowo - owsiany z figami i migdałami.
    Obiad: Burger wołowy z plackami z kapusty.
    Podwieczorek: Owsianka gruszkowo - orzechowa z miodem i imbirem.
    Kolacja: Ziemniaczana lasagne z mięsem i bakłażanem.

Dieta Sport

Gluten & Lactose free

Dieta specjalna wykluczająca z codziennego menu produkty zawierające gluten, jak również laktozę.  Podstawą jadłospisu są  produkty zbożowe naturalnie bezglutenowe, warzywa, owoce oraz zamienniki produktów mlecznych.

  • Dla Kogo?

    Dieta eliminująca gluten i laktozę przeznaczona jest dla osób ze szczególną wrażliwością na występowanie tych składników w pożywieniu. Mimo, że w diecie tej wykorzystujemy produkty naturalnie bezglutenowe, istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia śladowych ilości glutenu w posiłkach, dlatego nie jest ona polecana osobom chorym na celiakie.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Waniliowe placki bananowe z malinami.  
    II śniadanie: Guacamole z kukurydzianymi nachos.
    Obiad: Pizza z cukinii z szynką parmeńską  i pieczarkami.  
    Podwieczorek: Mus kakaowy z orzechami nerkowca.
    Kolacja: Tarta na jaglanym spodzie z wędzonym łososiem kremem ze szparagów.    

Gluten & Lactose free

Owocowo-warzywna

Dieta warzywno - owocowa nazywana jest głodówką leczniczą, która ma oczyścić i wzmocnić prawidłowe działanie organizmu. Efekty stosowania tej diety to przede wszystkim utrata masy ciała, wzmocnienie ogólnej kondycji, przypływ energii, polepszenie jakości snu, odmłodzenie, poprawa pamięci i nastroju. Proponujemy Państwu 7 lub 14 dniowa kurację oczyszczającą, składającą się z sałatek, surówek, koktajli i soków. W celu utrwalenia efektów postu i zapobiegania nawrotom choroby lub złego samopoczucia konieczna jest modyfikacja nawyków żywieniowych po zakończeniu diety warzywno – owocowej. Zalecane jest spożywanie warzyw, owoców, produktów pełnoziarnistych, kasz, olejów tłoczonych na zimno, a także - w mniejszych ilościach – nabiału, ryb (np. 2-3 razy w tygodniu) i mięsa (np. 1-2 razy w tygodniu). Unikamy produktów wysoko przetworzonych, słodyczy (w szczególności wytwarzanych przemysłowo), słodzonych napojów, tłuszczów trans (margaryna i olej palmowy), a także kofeiny, papierosów i alkoholu. W trakcie trwania długich postów wskazane jest pozostawanie pod kontrolą lekarza lub doświadczonego w postach dietetyka.

  • Dla Kogo?

    Długoterminowa dieta warzywno - owocowa jest polecana dla osób otyłych, cierpiących na choroby przewlekłe i choroby cywilizacyjne, cierpiących na choroby skórne,  czy związane z niewydolnością narządów (np. nerek, wątroby). Stosowana jest przy schorzeniach ortopedycznych, u osób o osłabionej odporności i cierpiących na choroby bakteryjne, grzybicze i wirusowe, aby uniknąć ich nawrotów. Polecana jest również dla osób starających się o potomstwo, cierpiących na alergię, astmę, nietolerancje pokarmowe, migrenę, bóle mięśniowe, trądzik, czy też choroby autoimmunologiczne, np. chorobę Hashimoto, łuszczycę.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Pieczona gruszka z cynamonem i kardamonem, Surówka z rzodkiewką i truskawką.
    II Śniadanie: Sałatka z brokułem i ogórkiem z nasionami chia, Świeży sok pomarańczowo-malinowy.
    Obiad: Krem z białych warzyw, Surówka z kapusty pekińskiej, mięty i pomidora, Pieczony burak na ostro.
    Podwieczorek:Koktajl ze szpinakiem, bananem i grejpfrutem.
    Kolacja: Ziołowe leczo z papryką i bakłażanem.
           

Owocowo-warzywna

Dieta Sokowa

Dieta sokowa jest odmianą diety wegetariańskiej, dopuszczającej spożywanie wyłącznie świeżo wyciśniętych soków. Jest to bomba witaminowa dla Twojego organizmu! Spożywanie samych warzyw i owoców w formie soków to zarówno dieta odchudzająca, jak i dieta oczyszczająca. Odchudzanie się na tej diecie trwa zaledwie od 3 do 5 dni, a efekty widać niemal natychmiast. Warzywa i owoce zawierają niewielką ilość kalorii, za to są bardzo dobrym źródłem składników mineralnych, witamin oraz wody. Podczas stosowania tej diety należy pić niegazowaną wodę mineralną, zieloną herbatę i napary ziołowe. Oferujemy kurację 3 lub 5 dniową. Zestaw diety sokowej zawiera 6 świeżo wyciskanych soków dostępnych w butelkach o pojemności 300 ml.  

Dostępna jest w trzech wariantach:
  • Detoks
  • Siła, witalność i regeneracja
  • Piękna skóra, włosy i paznokcie

  • Dla Kogo?

    Dieta ta to dobry wybór, gdy chcemy się pozbyć kilku zbędnych kilogramów lub gdy naszym celem jest oczyszczenie organizmu z toksyn. Dieta sokowa jest przeznaczona dla osób, które chcą poprawić stan swojego zdrowia, a także wpłynąć na wygląd cery, kondycję skóry i paznokci. Warto jednak pamiętać, że warzywa i owoce są ubogie w niektóre składniki odżywcze, dlatego też dłuższe stosowanie tej diety nie jest zalecane osobom chorym przewlekle oraz przyjmującym leki na stałe. Kobiety w ciąży i w czasie laktacji także nie powinny stosować tej diety.

  • Przykładowe Menu

     

    Wariant Detoks: sok z buraka. cytryny i świeżej mięty.
    Wariant Piękna skóra, włosy i paznokcie: Sok z marchwi, ananasa i pomarańczy.
    Wariant Siła, witalność i regeneracja: Sok z ogórka, melona. truskawki z dodatkiem matchy.

Dieta Sokowa

DIETA INDYWIDUALNA Z BEZPŁATNĄ KONSULTACJA DIETETYCZNĄ

Dieta indywidualna to dieta szyta na miarę klienta. Dostosowana do indywidualnych potrzeb i preferencji. Szczegóły diety są ustalane podczas bezpłatnej konsultacji dietetycznej. Razem z dietetykiem stworzysz swój plan żywieniowy oraz Menu. To ty decydujesz z czego mają się składać twoje posiłki!

  • Dla Kogo?

    Dieta indywidualna jest dedykowana osobom, które muszą wykluczyć z diety wiele produktów spożywczych. Jest również przeznaczona dla osób wymagających wprowadzenia specjalnych modyfikacji kulinarnych i dietetycznych do swojego codziennego Menu.

  • Przykładowe Menu

    Śniadanie: Musli z orzechami i świeżymi morelami z jogurtem naturalnym.
    II śniadanie: Sałatka z  ryżem, łososiem i szpinakiem.
    Obiad: Kurczak z makaronem razowym, brokułami i pomidorkami koktajlowymi.
    Podwieczorek: Koktajl dyniowo-kokosowy z imbirem i limonką.
    Kolacja: Faszerowany bakłażan w sosie pomidorowym z mozzarellą i rozmarynem.

DIETA INDYWIDUALNA Z BEZPŁATNĄ KONSULTACJA DIETETYCZNĄ