DIETY

Diety

Dieta Zbilansowana

Dieta 1000 kcal – Bogata w warzywa i owoce, chude mięso oraz pełnoziarniste produkty zbożowe to smaczny i zdrowy sposób na odchudzanie. Wykorzystuje produkty o niskiej gęstości energetycznej, które charakteryzują się małą kalorycznością w przeliczeniu na ich masę. Dieta 1200 kcal – Bazuje na tych samych produktach co dieta 1000 kcal, jednak wyższa kaloryczność pozwala zmniejszyć uczucie głodu. Może zapewnić nam szybką utratę nadmiernych kilogramów i pomóc osiągnąć idealną sylwetkę. Dieta 1500 kcal – Dostarcza organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie pozwala zachować deficyt energetyczny. Pomoże smacznie i zdrowo zrzucić zbędne kilogramy bez nadmiernych wyrzeczeń, co może zapobiegać demotywacji. Dieta 2000 kcal – Nie masz czasu gotować pełnowartościowych posiłków i jesz nieregularnie? Ta dieta jest dla Ciebie! Odpowiednio zbilansowany jadłospis pozwoli nabyć Ci odpowiednich nawyków żywieniowych, dzięki czemu unikniesz problemów z nadmierną masą ciała. Dieta Wegetariańska – Wyklucza wszystkie rodzaje mięsa i ryby. Bogata w warzywa i owoce. Doskonale sprawdzi się w profilaktyce wielu chorób dieto zależnych (cukrzycy typu 2, choroby niedokrwiennej serca, miażdżycy). Dostępna w kalorycznościach 1000, 1200, 1500 oraz 2000.

Dieta składająca się z 5- ciu zbilansowanych posiłków z codzienną dostawą pod drzwi dla ludzi, którzy chcą osiągnąć porządane efekty, 

utrzymać zdrowie i doskonałą sylwetkę bez konieczności rezygnowania z jedzenia smacznych potraw.

Pin It on Pinterest

Share This