Dieta 2000 kcal jak może wyglądać?

Dieta 2000 kcal jak może wyglądać?

[et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Ustalone średnie zapotrzebowanie kaloryczne jednostki to 2000 kcal, kierując się ogółem. Jednakże różni się ono względem konkretnych jednostek ich wieku, płci, aktywności fizycznej.

Jednak zastanawiacie się pewnie jak wygląda 2000 kcal? Poniżej kilka przykładowych produktów spożywczych oraz ich ilości dostarczające taką ilość energii.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-whopper-with-lettuce-tomatoes-pickles-ketchup-mayonnaise-and-pickles-from-burger-king-contains-630-calories-so-it-would-take-three-of-them-to-reach-2000-calories.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Whooper składający się z bułki, burgera, sałaty, pomidorów, ogórków konserwowych, keczupu i majonezu – z Burger Kinga zawiera 630 kcal. Jedząc takie 3 dostarczamy 2000 kcal.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-slice-of-a-large-dominos-pizza-is-290-calories-so-it-would-take-69-slices.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Kawałek dużej pizzy z Dominos to średnio 290 kcal. Tak więc aby dostarczyć 2000 kcal musimy zjeść 6,9 kawałków.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-large-fry-from-mcdonalds-has-510-calories-so-it-would-take-four-of-them.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Duże frytki w Macdonaldzie mają 510 kcal. Do zaspokojenia dziennego zapotrzebowania wystarczą 4 opakowania.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-can-of-coca-cola-contains-140-calories-so-it-would-take-just-over-14-of-them.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Jedna puszka klasycznej Coca-Coli to 140kcal. Wypijając ich trochę ponad 14 szybko dostarczymy 2000 kcal.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/an-average-apple-has-about-126-calories-so-it-would-take-roughly-16-of-them.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Jabłko przeciętnie to 126 kcal. Aby pokryć zapotrzebowanie na 2000 kcal musielibyśmy zjeść ich aż 16!

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-regular-sized-banana-has-112-calories-so-youd-have-to-eat-18-of-them-to-reach-2000.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Przeciętny średniej wielkości banan to 112 kcal. Natomiast 18 takich sztuk dostarczy nam dziennej dawki 2000 kcal.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/08/a-large-carrot-only-has-30-calories-so-it-would-take-67-of-them.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Marchewki! Duża marchewka to około 30 kcal. Tak więc zjedzenie 67 sztuk dostarczyłoby nam 2000 kcal…

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Obraz” src=”http://victorydiet.pl/wp-content/uploads/2016/05/50-Copy.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” url=”http://bdieta.pl/”] [/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Przykładowy dzień diety pudełkowej w Victory Diet. Dostarcza nie tylko 2000 kcal, ale przede wszystkim wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin i minerałów! Za sprawą wysokiego indeksu sytości nawet diety redukcyjne sprawiają, że czujemy się najedzeni 🙂

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Wiersz”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Źródła: Burger KingMcDonald’sDomino’sCoca ColaUSDA

Przeczytaj oryginalny artykuł na http://www.techinsider.io/

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on Pinterest